LeaseTrader Nieuws

Toon
  • Zakelijke rijder oriënteert zich online!
    24-04-2015
    Vereniging Auto van de Zaak heeft samen met RAI Vereniging en RDC inMotiv een onderzoek gedaan naar het oriëntatie- en keuzegedrag van zakelijke rijders. Het uitzoeken van een nieuwe auto is vooral fun, er wordt veel tijd ingestoken, hoofdzakelijk online en dan voornamelijk op de merkensites. De dealer komt pas in beeld als de keuze al bijna is gemaakt
  • Afkoopregeling opeens niet meer aftrekbaar
    31-03-2015
    Tot dit jaar kon je de afkoopregeling aftrekken van de inkomstenbelasting. Dit komt regelmatig voor als een werknemer voortijdig van baan verandert en de auto van de zaak achterlaat. Dit gaat om forse bedragen van duizenden euro’s. Vanaf 2015 jaar is dit bedrag niet meer aftrekbaar.
  • Frank van Montfort versterkt online Automotive expertteam LeaseTrader
    09-03-2015
    Met ingang van 1 april 2015 zal Frank van Montfort (44) het online en automotive team van LeaseTrader versterken in de functie van Online Business Development Manager. Van Montfort heeft hiervoor jarenlang gewerkt bij Telegraaf Media Groep en zich bezig gehouden met Cross Media Sales Automotive & Business Development voor grote bedrijven in de automotive sector.
  • VNA stelt richtlijnen voor privélease op
    05-02-2015
    De Vereniging van Nederlandse Autoleasemaatschappijen (VNA) en consumentenorganisaties gaan algemene voorwaarden opstellen voor privélease. De Sociaal-Economische Raad (SER) stelt aan de hand daarvan een geschillencommissie op. Het is de bedoeling de set voorwaarden in de tweede helft van 2015 uitgerold wordt. Dat meldt VNA-directeur Renate Hemerik.
  • LeaseTrader ontvangt investering voor lancering LeaseVergelijker.nl
    20-01-2015
    In het tweede kwartaal van 2015 lanceert LeaseTrader het nieuwe label LeaseVergelijker.nl. Door de grote groei in online leaseaanbieders en de mogelijkheden voor privélease, ziet LeaseTrader de behoefte bij leaserijders om goede vergelijkingen te kunnen maken op basis van prijzen én voorwaarden. Twee investeerders van buiten de automotive branche hebben een kapitaalinjectie gegeven om dit label als onderdeel van een grootschalig groeiplan te verwezenlijken.
  • Leasemaatschappijen verbeteren hun dienstverlening richting berijders!
    10-12-2014
    Leasemaatschappijen krijgen een 8,0 van de zakelijke rijder. Dit is een stijging van 0,2 punt ten opzichte van het vorig jaar, toen leasemaatschappijen nog een 7,8 voor de dienstverlening scoorden. De Net Promoter Score (NPS) van de leasebranche ligt nu op 19.
  • Business Lease is beste Leasemaatschappij 2014/2015
    10-12-2014
    Business Lease is door zakelijke rijders gekozen tot de Beste Leasemaatschappij in de categorie grote leasemaatschappijen (top 10 VNA) en AA Lease (wederom) tot de Beste Leasemaatschappij in de categorie middelgrote en kleine leasemaatschappijen. Ruim 6.300 leaserijders hebben deelgenomen aan de verkiezing.
  • LeasePlan wint LeaseTrader Online Marketing Award 2014
    28-11-2014
    De LeaseTrader Online Marketing Award 2014 is gewonnen door LeasePlan. Na een grondige analyse van de online marketingactiviteiten van tientallen autolease aanbieders in oktober en november werd een top drie geformuleerd. Genomineerden voor de prijs waren de winnaar van 2013 Justlease.nl en naast LeasePlan ook Leaseonline.
  • Werknemers betalen aan hun eigen zakelijke kilometers
    27-11-2014
    Werknemers betalen zelf gemiddeld 34 cent mee aan elke zakelijke kilometer die zij voor hun werkgever in de eigen auto rijden! Vereniging Auto van de Zaak heeft in kaart gebracht wat een (zakelijke) kilometer werkelijk kost. Dat is gemiddeld zo’n 53 cent.
  • Leasemaatschappij besteedt 35% meer aan online marketing
    30-09-2014
    De leasemarkt focust zich in snel tempo op online marketing. De advertentieomzet op LeaseTrader.nl, het onafhankelijke autoleaseportal, is in het eerste halfjaar van 2014 met 35% toegenomen. Cijfers van Google bevestigen dat de inzet op online marketing voor leasemaatschappijen een verstandige stap is. De ondernemer oriënteert zich steeds meer online op een leaseauto. Het aantal zoekopdrachten naar leaseauto’s steeg in het tweede kwartaal met 7%.